مرکز آموزش و کاشت ناخن در تهران

کاشت ناخن

ترمیم کاشت ناخن

ترمیم کاشت ناخن

زمان ترمیم کاشت ناخن

ناخن ها همیشه در حال رشد میباشند و اکثرا بعد از 21 روز ناخن از سمت کوتیکول یا انتهای ناخن بلند میشود و مواد کاشته شده روی ناخن به سمت جلوی ناخن میایند .

چنانچه در شکل زیر قابل مشاهده است این موقع زمان ترمیم کاشت ناخن میباشد . شما باید هر موقع ناخن هایتان تا این حد رشد کرد به ناخن کار تان مراجعه کنید تا کماشتی که بر روی ناخن انجام دادید ترمیم شود و قسمت سفید ناخن دوباره طراحی شود و نوک ناخن ها اصلاح شود .

 

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن

ترمیم کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در تهران

ترمیم کاشت ناخن پودری

ترمیم عموما باید بعد از ٣ تا ۴ هفته بعد از کاشت انجام شود به اینصورت که خط رشد را مانند خط تیپ محو میشود ، ضدقارچ را به کوتیکول و اطراف زده و بعد از پرایمر مواد گذاری میکنیم در آخر هم سوهان کشی و بافر زده میشود .

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن همان اندازه است که زمانی برای کاشت ناخن تان هنگام کاشت وقت گذاشته اید  حدوده یک ساعت و نیم زمان میبرد .

 

ترمیم کاشت ناخن ژله ای

ترمیم کاشت ناخن ژله ای، سالن ترمیم ناخن

کاشت ناخن ژله ای چون نسبت به کاشت ناخن پودری زمان کمتری میبرد هنگام ترمیم هم از مدت زمان این نوع کاشت کاسته میشود و وقت کمتری برای ترمیم لازم میباشد.

 

ترمیم کاشت ناخن میکس

ترمیم کاشت ناخن میکس برای ترمیم یا شارژ همانند کاشت ناخن پودری میباشد  ولی اول با سوهان برقی یا دستی ژل روی مواد را برداریم.

 

ترمیم کاشت ناخن هوا گرفته

اگر در ترمیم کاشت ناخن پودری یا ژله ای ، دقت کنید اگر کاشتی هوا گرفته باشد باید تا جایی که مواد دارد را با استفاده از سوهان برقی و دستی باید هواگیری کرد چون احتمال افتادن کاشت هست.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *